Сообщения

  З метою    ознайомити школярів із історичним та суспільним значенням Революції гідності,  розкрити суть подвигу Небесної Сотні, вшанувати героїзм українських захисників і тих, які полягли, і тих, які сьогодні зі зброєю в руках захищають суверенітет України,  виховання патріотичної свідомості, ; д о Д ня героїв Небесної Сотні у 8 класі був проведений онлайн-захід  «Вони помирали, щоб жила Україна». 11-го лютого 2015-го року, Указом Президента України № 69/2015 «Про вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні» в країні встановлено особливий пам’ятний день - «День Героїв Небесної Сотні», який відзначається тепер щорічно 20-го лютого. У цьому документі сказано: «На підтримку ініціатив громадськості та з метою увічнення великої людської, громадянської і національної відваги та самовідданості, сили духу і стійкості громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави, гідного вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні, які віддали своє жит
  Щороку, 15 лютого, в Україні відзначають День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Ця пам’ятна дата приурочена до дня виведення радянських військ з Афганістану. Будь-яка війна - це катастрофа для людства. І завжди – це страждання, сльози, біль... Таким болем для багатьох став Афганістан. 10 років – з 25 грудня 1979 року по 15 лютого 1989 року тривала війна. Через афганське пекло пройшли десятки тисяч солдат. Під час бойових дій тисячі наших співвітчизників загинули: від ран, контузій, травм, хвороб, пропали безвісти. На сьогодні в Україні близько 150 тисяч ветеранів Афганістану. Окрім афганської, за часів СРСР, українські військові брали участь і в інших локальних війнах і збройних конфліктах на території 16 іноземних держав - вони виконували «інтернаціональний» обов’язок у Чилі, Іспанії, Єгипті, В’єтнамі, Ефіопії, Сирії, Анголі, Мозамбіку на острові Куба та в інших «гарячих» точках. Після здобуття Україною незалежності наші військові фахівці стали учасниками б
Изображение
З метою активізації пізнавального інтересу учнів до історії, розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета, в школі з 24 січня   по 25 січня  заплановано проведеня Тиждня історії.  Проведення Тижня історії – це не стільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями; мета якого, розвиток інтересу учнів до вивчення навчальних предметів, розвиток творчих здібностей, логічного та аналітичного  мислення, вміння висловлювати та відстоювати власну думку, формування естетичного смаку учнів.     Згідно плану, сьогодні, у 9 класі була проведена історична гра  «Історичний марафон» на якому учні були поділені на дві командиі давали відповіді на питання з курсу історії 6-9 класів. Також було проведено у рок- гру «Киїська русь» у 7 класі, на якому учні виконували запропоновані завдання з курсу "Історія України" Діти були дуже активні і виявили неабиякі знання й розвиток логічного мислення.   
Изображение
З метою виховання в підростаючого покоління глибокої поваги та любові до Батьківщини, людської гідності, формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення Дня Соборності України  у 8 класі у п'ятницю, 21 було проведено захід " Україна - єдина Соборна держава " на якому учням розповіли  історичну довідку про День Соборності Україні  і     проглянуто документальний фільм-хроніку " Акт Злуки. Відтворення історичної правди"
Изображение
Сьогодні було проведена шкільна година у 8 класі " Академічна доброченність у навчальному закладі".  Метою заходу було  сформувати в учнів уявлення про доброчесність, за допомогою життєвих ситуацій ознайомити учнів із поняттями «доброчесність», «інтелектуальна власність», «крадіжка інтелектуальної власності»; пояснити, що вважається не доброчесною поведінкою у школі, обговорити наслідки (не)доброчесної поведінки; звернути увагу на можливі наслідки дотримання чи не дотримання принципів доброчесності, розробити правила чесної поведінки учнів класу.
Изображение
  Підготовка молоді до свідомого вибору професії – важлива проблема як з точки зору народногосподарських, соціальних, так і психолого-педагогічних аспектів. Подолати її допоможуть батьки, вчителі. Тому, сьогодні з випускниками 9 класу був проведений тренінг    “Свідомий вибір професії запорука успіху в житті”.   Мета цього заходу  - активізувати учнів, сформувати у них прагнення до самостійного вибору професії з урахуванням отриманих знань про себе, своїх здібності і перспективи їх розвитку.   Діти намагалися  виявляти і формувати інтереси, нахили і здібності які допоможуть їм визначитися у професійному самовизначені.
Изображение
  Щороку дедалі більше свідомої молоді обирає здоровий спосіб життя, спрямовує зусилля на збереження і зміцнення свого здоров’я. Адже здоров’я є тим чарівним ключем, який відчиняє двері до можливостей: прагнути і досягати, омріювати і здійснювати, розвивати себе. Мода – це стиль, це спосіб життя. Сучасна мода одна – здоров’я. Бути здоровим – красиво, модно, стильно. По-справжньому сучасний еталон краси – здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя. 11 січня у 8 класі була проведена вікторина "Здоровим бути класно",  присвячена проблемі здоров’я, а саме виробленню власного відповідального ставлення до свого здоров’я і до впливу шкідливих звичок;   вихованню у дітей ціннісного ставлення до свого здоров ’ я, пропаганді здорового способу життя. Діти проявили зацікавленість, активність і обізнаність у правилах і методах бротьбі за своє здоров'я, а також отримали нові знання і кардинально змінили свої погляди щодо цінністі і важливості здоров'я.